Nieuwsbrief:

Adventure Bike Experience Center

Alle motoren van Adventure Bike Experience Center
18 motoren gevonden
VOGE 650 DSX LX
VOGE 650 DSX LX
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 648 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2021, 8326 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2019, 26516 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2019, 27542 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2017, 29747 Km
BMW G 650 XCOUNTRY
BMW G 650 XCOUNTRY
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 69198 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 12709 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 56595 Km
SUZUKI V-STROM 1000 XTA
SUZUKI V-STROM 1000 XTA
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2018, 11860 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2009, 44010 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2021, 9417 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2021, 23783 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2021, 9532 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 18152 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 25649 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2014, 22296 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 11078 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 42038 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion