Motoren zijn mijn passie. Dat is de reden dat ik in 2014 hobbymatig begonnen ben met het inkopen en verkopen van motoren. Ik merkte dat er veel vraag is naar motoren maar dat niet iedereen zin en tijd heeft voor het zoeken naar motoren, het onderhandelingsproces en het ophalen van de motoren. Daarnaast ontbreekt soms de kennis en ervaring om snel te kunnen beoordelen of de motor in goed staat is. Deze taak neem ik u dan ook graag uit handen.
Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken. Cruciaal bij de totstandkoming van een goede onderhandeling. In de afgelopen jaren heb ik al veel klanten blij mogen maken met een goede motor tegen een scherpe prijs. Een goede levering is erg belangrijk en ik ben pas tevreden wanneer mijn klanten tevreden zijn. Na 3 jaar is De Friese Motorfiets uitgegroeid naar een klein zelfstandig bedrijf dat nog steeds in ontwikkeling is. De vraag naar hulp in de onderhandeling, ophalen en wegbrengen van motoren neemt toe maar ook verzoek om onderhoud, reparaties en motorbanden komt binnen.
Daarom heb ik besloten om mij per april 2017 volledig als zelfstandige op de Friese Motorfiets te richten. Iets waar ik lange tijd naar heb uitgekeken. Ik zie ook uit naar een mooie blijvende samenwerking met mijn huidige klanten maar ook nieuwe samenwerkingsverbanden. Dus heb je vragen of hulp nodig neem dan contact op via telefoon of email.
Met vriendelijk groet, Kees Hiemstra, De Friese Motorfiets
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 2015 - Bij Moto Guzzi stond alles in het teken van nakeds, vintage en cruisers, met de nieuwe Eldorado, California Custom, de V7 II ABS en de Garage kits voor de V7. Moto Guzzi zal de bezoekers van de Motorbeurs verrassen met de Eldorado, voorzien van het krachtige 1.400cc V-twin big block -Made in Mandello-.
Moto Guzzi Eldorado
De nieuwe Eldorado weerspiegelt de persoonlijkheid van de legendarische Eldorado 850. Duidelijke verwijzingen naar een rijk verleden zijn ondermeer de gespaakte wielen, de brandstoftank met verchroomde flanken, het oversized zadel, het achterspatbord met het juweelvormige achterlicht en de bullhorn handlebar. Qua prestaties vertrouwt de Eldorado op de prestaties van de 1.400cc 90° V-Twin die in ongewijzigde vorm ook de California Touring en Custom aandrijft.