Nieuwsbrief:

EVO Motorcycles

Het is ons doel om jou aan de perfecte Harley Davidson te helpen. Wij doen dit door de beste Harley Davidson motoren in te kopen, voornamelijk uit de USA. Dit is namelijk waar ze gemaakt worden. Door onze contacten kopen wij alleen motoren in van een goede kwaliteit tegen een goede prijs. De EVOlution modellen staan bekend als de beste Harley Davidsons die op de markt gebracht zijn. Niet voor niets dus dat wij EVO-MOTORCYCLES heten en voornamelijk handelen in dit model. Naast de motoren van Evolution hebben wij ook Twincam, Shovel en Milwaukee modellen. Wat onderscheidt ons? Goede prijs-kwaliteitverhouding Een gastvrije sfeer en oprechte interesse Wij bieden ook service en onderhoud 
Alle motoren van EVO Motorcycles
23 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1997, 57210 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM  XL 53 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 53 C
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2003, 64832 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1999, 29449 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2014,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2001,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1994,
HARLEY-DAVIDSON ROADKING
HARLEY-DAVIDSON ROADKING
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1995,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1995, 103605 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2004,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHRI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHRI
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
€ 12.450,- p/mnd klik hier
1996, 94122 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2002, 19186 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2000,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.250,- p/mnd klik hier
1997, 25937 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1996, 77510 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2005, 40421 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, 9374 Mls
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion