Nieuwsbrief:

HH Motoren

Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen. Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
Alle motoren van HH Motoren
17 motoren gevonden
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2002, 44300 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 23700 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2008, 12000 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2016, 22500 Km
APRILIA RXV
APRILIA RXV
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2011, 1 Km
BULTACO ALPINA 250
BULTACO ALPINA 250
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1972,
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 31000 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2015, 35500 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1998, 52300 Km
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2002, 19100 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2001, 36900 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2010, 29999 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1996, 19700 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 5800 Km
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2003, 35300 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2018, 14200 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 34200 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BIMOTA
© 2000 - 2025 Motoroccasion