Nieuwsbrief:

Mars Motoren

Wij zijn een kleine onafhankelijke motorshop gespecialiseerd in de verkoop van Harley Davidson motoren. Wat ooit begon als een hobby met het volledig opbouwen van Harley motoren, is nu uitgegroeid tot een eigen onderneming. Het sleutelwerk heeft plaatsgemaakt voor een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren.  We hebben een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren. Van Dyna tot Streetglide, origineel en custom.  Al onze motoren zijn gekeurd en hebben een onderhoudsbeurt gehad. Heb je specifieke wensen, laat het ons weten.
Alle motoren van Mars Motoren
20 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
€ 21.000,- p/mnd klik hier
2011, 6411 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2003, 15442 Km
ACCES CFORCE 1000 L7
ACCES CFORCE 1000 L7
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2011, 155300 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2006, 54793 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
€ 16.000,- p/mnd klik hier
2015, 40193 Mls
HONDA CB 600 S HORNET
HONDA CB 600 S HORNET
€ 2.300,- p/mnd klik hier
2003, 30654 Km
BUELL 1125 R
BUELL 1125 R
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2008, 47130 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 19.500,- p/mnd klik hier
2014, 9399 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2013, 24995 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
€ 23.250,- p/mnd klik hier
2017, 22594 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD VRSCD
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD VRSCD
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2017, 6614 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2013, 32217 Mls
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 3.800,- p/mnd klik hier
1999, 83208 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 15.800,- p/mnd klik hier
2013, 30000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER 1200 CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER 1200 CUSTOM
€ 10.000,- p/mnd klik hier
2016, 61598 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 29.500,- p/mnd klik hier
2024, 3901 Km
HARLEY-DAVIDSON SWITCHBACK FLD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SWITCHBACK FLD DYNA
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2012, 32562 Mls
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 17.500,- p/mnd klik hier
2007, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 21.000,- p/mnd klik hier
2004, 2190 Mls
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 31.000,- p/mnd klik hier
2012, 29504 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion