Nieuwsbrief:

MotoPort Echt


www.motoport.nl/echt
0475-485300
Dealer van: 

AGM, HONDA, KAWASAKI, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI, VESPA, YAMAHA


Een tevreden klant is vaste klant, dat is het motto van MotoPort Echt. En dat die instelling vruchten afwerpt, heeft het bedrijf van familie Vos haar meer dan dertig jarig bestaan ruimschoots bewezen! Want in die tijd is de motorzaak uitgegroeid tot een regelrechte megastore. Behalve een ruime selectie nieuwe motoren van de vier Japanse motormerken biedt de showroom aan de Edisonweg 33 een enorm aanbod occasions, dat doorgaans tussen de 400 en 500 exemplaren telt! Daarnaast heeft MotoPort Echt ook een riante kledingafdeling, waarin de helmen van BAYARD naast de kleding van KUSHITANI, DANE en DIFI een prominente plaats innemen. En natuurlijk word je daar vakkundig begeleid bij je keuze: “We verkopen niet, we geven advies”, aldus Kenny Vos. Bij MotoPort Echt gaat het dan ook niet om een snelle verkoop, men stelt er een eer in om elke klant op de voor hem of haar juiste motor weg te laten gaan. Desgewenst kun je er ook een passende financiering of gunstige verzekering voor afsluiten. Want dat is het voordeel van MotoPort concept, alles wat je als motorrijder nodig hebt vind je onder één dak. Combineer dat met de klantvriendelijke benadering en de goede service van de familie Vos, dan weet je dat je bij MotoPort Echt aan het juiste adres bent!
Alle motoren van MotoPort Echt
233 motoren gevonden
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2007, 104481 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 S C-ABS
HONDA NC 750 S C-ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2014, 24214 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 09 Y-AMT
YAMAHA MT 09 Y-AMT
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2025, 6599 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 09 Y-AMT
YAMAHA MT 09 Y-AMT
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2025, 6890 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 S C-ABS
HONDA NC 750 S C-ABS
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2016, 23930 Km
Merkdealer
HONDA DN 01
HONDA DN 01
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 33337 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2024, 955 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO BEVERLY 300
PIAGGIO BEVERLY 300
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2020, 13616 Km
Merkdealer
APRILIA SR GT 200
APRILIA SR GT 200
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2022, 8980 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 6273 Km
YAMAHA RAYZR
YAMAHA RAYZR
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT+ Y-AMT
YAMAHA TRACER 9 GT+ Y-AMT
€ 20.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.700,- p/mnd klik hier
2017, 29723 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 125 DUKE
KTM 125 DUKE
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2023, 9581 Km
MASH FIVE HUNDRED 400
MASH FIVE HUNDRED 400
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2021, 4684 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion