Nieuwsbrief:

Motorplaza Groningen

Alle motoren van Motorplaza Groningen
89 motoren gevonden
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2018, 55775 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2020, 71758 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 62780 Km
Merkdealer
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 44776 Km
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 23.049,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 LUSSO
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 LUSSO
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 39925 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 33.570,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.711,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.711,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2017, 30632 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2022, 21465 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2023, 12590 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.490,- p/mnd klik hier
2021, 34404 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2021, 29608 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2012, 78467 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion