Nieuwsbrief:

Van Melis Motoren

Wij zijn gespecialiseerd in gebruikte Japanse motorfietsen. De motoren in onze showroom zijn voornamelijk van de merken Yamaha, Honda, Suzuki en Kawasaki. Daarnaast hebben we natuurlijk ook andere merken. Nieuwe motoren zijn ook verkrijgbaar, hetzij op bestelling. Het is ook mogelijk om andere motoren dan de hierboven genoemde te bestellen. Wij kunnen ook Aprilia's, Ducati's, Triumphs en anderen bestellen. U kunt hier ons altijd over bellen.
Alle motoren van Van Melis Motoren
22 motoren gevonden
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2018, 13091 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2022, 16791 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.340,- p/mnd klik hier
2020, 17637 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 10.440,- p/mnd klik hier
2019, 24610 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.140,- p/mnd klik hier
2020, 13767 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 8.540,- p/mnd klik hier
2024, 2470 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.540,- p/mnd klik hier
2019, 13335 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.840,- p/mnd klik hier
2021, 11231 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.340,- p/mnd klik hier
2023, 6158 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.340,- p/mnd klik hier
2015, 17786 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.440,- p/mnd klik hier
2021, 14385 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.940,- p/mnd klik hier
2018, 16179 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 6.840,- p/mnd klik hier
2014, 16364 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.640,- p/mnd klik hier
2021, 12634 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.340,- p/mnd klik hier
2023, 6423 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 4.240,- p/mnd klik hier
2007, 39330 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.940,- p/mnd klik hier
2021, 10708 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.140,- p/mnd klik hier
2017, 12771 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.640,- p/mnd klik hier
2021, 6393 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.440,- p/mnd klik hier
2019, 13725 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion