Nieuwsbrief:

Zuurbier Motoren Zaltbommel


Zuurbier Motoren Zaltbommel
Bruchem (Zaltbommel)
Routebeschrijving
www.zuurbiermotoren.nl
0418-561791
Dealer van: 

CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA


Alle motoren van Zuurbier Motoren Zaltbommel
23 motoren gevonden
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2019, 5275 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 11025 Km
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.949,- p/mnd klik hier
1997, 43560 Km
KTM RC 125
KTM RC 125
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2016, 7550 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 15995 Km
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2019, 12425 Km
KTM 125 DUKE
KTM 125 DUKE
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2017, 7 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 4.349,- p/mnd klik hier
2009, 24500 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2017, 42 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2009, 22265 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 8.399,- p/mnd klik hier
2023, 6075 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.249,- p/mnd klik hier
2004, 55370 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.349,- p/mnd klik hier
2013, 23240 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 14565 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2023, 5 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion