Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In perfecte originele staat.
Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.
Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.- Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Aprilia vier-takt lengte 90 ° V-twin, vloeistof gekoeld, dubbele bovenliggende nokkenassen met gemengde tandwiel / ketting timing-systeem en vier kleppen per cilinder. |
Boring x slag | 106|67.8 |
Cilinder inhoud | 1197 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier per cilinder |
Brandstof toevoer | Geďntegreerd motormanagement systeem. Injectie systeem met triple kaart Ride by Wire throttle management: Sport (S), Touring (T), Rain (R) |
Ontsteking | Digitaal elektronisch, geďntegreerd in het brandstofinjectiesysteem. |
Vermogen | 130|96|8700 |
Max. koppel | 115|7200 |
Koppeling | Meervoudige natte koppeling, hydraulisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 14/36 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Modulaire stalen buisframe bevestigd aan aluminium zijpanelen met een door de hoge sterkte bouten. Afneembare subframe achter. |
Vering voor | 43 mm Sachs upside-down voorvork met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 160 mm. |
Vering achter | Aluminium legering swingarm Piggy-back ontwerp Sachs hydraulische schokdemper met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 155 mm |
Remmen voor | Dubbele Ř 320 mm RVS zwevende schijven Brembo vier zuigers radiale remklauwen Metaal omvlochten remleiding achter:...... Ř 240 mm roestvrij stalen schijf Single zuiger Brembo remklauwen Metaal omvlochten remleiding Twee kanaals ABS met Continental Aprilia Traction Control (ATC) (specifieke versie) |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1528 |
Lengte | 2248 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 870 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het elektronische systeem is een perfect voorbeeld van de technologische de 65 ° V4 motor suprematie. Full Ride-by-Wire technologie elimineert alle directe verbinding tussen de gashendel en de gaskleppen, die volledig worden gecontroleerd door de nieuwste generatie Marelli controle-eenheid die ook het contact controleert en de 8 injectoren (de vier secundaire ventilator patroon injectoren die in het spel komen bij hoge belasting).
Elke bank heeft een eigen servo unit voor het bedienen van zijn twee eigen gasklephuizen alleen. Dit betekent dat de opening van de gaskleppen en als gevolg daarvan onafhankelijk van elkaar kunnen worden geregeld, afhankelijk van de hoeveelheid ingespoten brandstof. Deze oplossing, voor de eerste keer ooit toegepast in een productie-motor, opent oneindig veel mogelijkheden voor het controleren van de vermogensafgifte en werkt hand in hand met het JKP systeem.
.De transmissie is ontworpen om te voldoen aan de meest geavanceerde criteria om maximale prestaties te bieden. Dit onderstreept de race ziel van de 65 ° V4-motor, die is gekoppeld aan een cassette versnellingsbak met een wet sump smeersysteem (met olie in het carter). De natte koppeling is voorzien van een mechanisch slipper systeem voor geoptimaliseerde engine remkoppel controle en stabiliteit bij hard remmen
|
Bij Joop Hoekstra Motoren in Sneek kunt u terecht voor een jonge gebruikte motorfiets.
Wij zijn sterk in de vier grote Japanse merken: Honda, Suzuki, Yamaha en Kawasaki. Maar ook andere fabrikanten zijn bij ons vertegenwoordigd.
Joop Hoekstra Motoren kenmerkt zich door een scherp in- en verkoopbeleid, waar u als klant volop van profiteert! Daarbij staan wij voor een eerlijk advies en 3-6 maanden garantie.
 | Scharnegoutum, Friesland |
 | 0515-785285 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken