Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

APRILIA  MOTO 6.5 - 1997

Garantie: Ja
29500 Km
ZWART
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1997

Nog af te bouwen scambler, de basis is
er alleen de tijd ontbreekt.. Alle
orignele spullen aanwezig. foto 1 is
het idee waarop gebouwd werd

= Bedrijfsinformatie =

Handelen doen we liever persoonlijk telefonisch of beter nog naast de motor. OPENINGSTIJDEN: Om u de aandacht te kunnen geven en er voor te kunnen zorgen dat u kunt proefrijden werken wij op afspraak. We zijn een klein team dus aanwaaien kan soms een gesloten deur betekenen. tel. 0640871516 tiel@solomoto.nl VOOR BEZOEK IS HET VERSTANDIG OM EVEN VOORAF AAN TE GEVEN. IK WERK ALLEEN EN DAAROM KAN HET VOORVALLEN DAT IK EVEN WEG BEN. zondag enkel op afspraak maandag enkel op afspraak DI: 9:30-12:00 (OP AFSPRAAK) WOE: 9:00-17:30 uur DO: 9:00-17:30 uur VRIJ: 9:00-17:30 uur ZA: 9:00-16:00 uur BUITEN DEZE TIJDEN ZIJN ER UITERAARD OOK MOGELIJKHEDEN MAAR BEL DAAR EVEN VOOR 0640871516




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion