Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
OPALESCENT LIGHT
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Aprilia RS 457 OPALESCENT LIGHT 0 km 2024

Aprilia RS 457 – De Toekomst van Sportmotoren!

Ben je op zoek naar een motor die prestaties, stijl en technologie verspreidt? Maak kennis met de Aprilia RS 457

Kenmerken:
  • Krachtige 457cc parallel-twin motor 
  • Moderne technologie
  • Sportief design geïnspireerd
  • Lichtgewicht chassis 
  • Geavanceerde remsystemen
  • Laag brandstofverbruik 
De nieuwe  RS 457: geavanceerd en scherpzinnig

De uitstekende prestaties van de Aprilia RS 457 zijn het resultaat van compromisloze, geavanceerde technische oplossingen, zoals een aluminium frame waarin de motor is geïntegreerd. De verstelbare voorvork en remmen met ABS voor en achter en dual-mapping zorgen ervoor dat je altijd maximale controle hebt.

Nog meer vermogen zou illegaal zijn

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een ultramoderne vloeistofgekoelde parallelle tweecilindermotor met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder, die een vermogen van 35 kW levert, het maximum voor een motorfiets die met een A2-rijbewijs mag worden bereden. Met een drooggewicht van slechts 159 kg levert dit alles een vermogen-gewichtsverhouding op die de Aprilia RS 457 simpelweg onverslaanbaar maakt. 

De Aprilia RS 457 transformeert technologie in een sportieve troef. Ride by Wire werd voor het eerst geïntroduceerd in de MotoGP door Aprilia Racing en is nu terug te vinden in de 457, met drie rijmodi die het vermogen, het koppel en de traction control (ook met drie settings) regelen. De elektronische Quickshifter, leverbaar als fabrieksoptie, is ook precies wat je van een sportmotor mag verwachten, terwijl het TFT-kleurenscherm van 5 inch en de verlichte knoppen op het stuur ervoor zorgen dat je de bediening binnen handbereik hebt.

Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!

Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00  ook op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi



  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion