| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Van eerste eigenaar deze RS 660 origineel nieuw in Nederland geleverd .
Stoere motorfiets super goed sturend en rijdend en nog een keer wat anders.
Op kentekenplaathouder na geheel origineel.
Zeer fijn rijdende motorfiets voorzien van ABS, Traction Controll en nog veel meer.
Ook deze motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.
- Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.
Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging
Opties en Accessoires: Alarmverlichting, Boordcomputer, garantie, gear indicator, instructieboek, kentekenplaathouder, origineel sleutel set, Originele uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde parallel twin,4 kleppen per cilinder |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 659 cc |
| Comp. verhouding | 13:1 |
| Kleppen | 4 Kleppen |
| Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 100 pk / 73 kW bij 10500 tpm |
| Max. koppel | 67 Nm bij 8500 tpm |
| Koppeling | Nat, Multiplaat |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | |
| Vering voor | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm |
| Vering achter | Progressieve enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
| Remmen voor | |
| Remmen achter | |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | ACID GOLD,LAVA RED,APEX BLACK |
| Beschrijving | Ook de toekomst eerbiedigt de tradities van het Huis van Noale, van oudsher gerenommeerd om de innovatieve en opvallende persoonlijkheid. Met zijn sportieve karakter en verbluffende eigentijdse lijnen brengt de RS 660 de winnende race-ervaring van Aprilia op de weg. Het unieke ontwerp geeft vorm aan een compacte, lichtgewicht motorfiets, met slanke lijnen en perfecte handelbaarheid. De hoge stabiliteit bij hoge snelheden is een garantie voor een leuke en plezierige rijervaring. Onder de kleuropties vinden we het gloednieuwe Acid Gold dat het ontwerp en de jonge, dynamische persoonlijkheid van deze unieke motorfiets nog verder benadrukt. |
| Dealerschappen: MOTO GUZZI |
September 2017 zijn wij opnieuw gestart met een vernieuwde kledingshop.
We hebben mooie collectie helmen, kleding, schoenen, laarzen en andere benodigdheden. We hebben helmen van de volgende merken: HJC, IXS, SHARK en Schuberth. Van kleding: IXS, SECA, HELD, JHS en Grand Canyon. De kledingshop hanteert dezelfde openingstijden als van de motorzaak. We helpen u graag om een mooi compleet plaatje te maken met uw motor!
Graag tot ziens!
 |
Koeman Motoren |
|
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
|
 |
035-5254276
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA