Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG RALLY 660 - 2025

€ 14.899,- € 15.899,-
Garantie: Ja
Nieuw
Rally
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

AANBIEDING!!
Een nieuwe Tuareg 660 Rally van € 15899,00 nu voor: € 14899,00

AVONTUUR IN ZIJN REINSTE VORM
De Aprilia Tuareg Rally 660 is ontworpen voor rijders die geen grenzen kennen. Deze motorfiets is gemaakt voor het avontuur, met de kracht en technologie die je nodig hebt om het onbekende te verkennen. Van off-road tochten tot uitdagende rallyraces, de Tuareg Rally is klaar voor alles.

UITSTEKENDE MOTORPRESTATIES
Onder de robuuste buitenkant vind je een indrukwekkende 659 cc parallel-twin motor. Met 80 pk bij 9.250 tpm en een koppel van 70 Nm bij 6.500 tpm levert deze motor niet alleen kracht, maar ook een perfecte balans van respons en souplesse. Deze krachtbron is ideaal voor lange ritten door zowel het asfalt als het ruige terrein.

GEAVANCEERDE TECHNOLOGIE VOOR JOUW RIT
De Tuareg Rally is uitgerust met een 5-inch TFT-kleurendisplay dat helder en overzichtelijk alle benodigde informatie biedt. Het Aprilia Performance Ride Control (APRC) systeem voegt rijmodi toe die variëren van de open weg tot een ultieme off-road ervaring, compleet met tractiecontrole en motorremregeling. Dit zorgt voor maximale controle, ongeacht de omstandigheden.

VEILIGHEID EN STABILITEIT OP HET TERREIN
Dankzij de volledig instelbare Kayaba-vering biedt de Tuareg Rally ongekende stabiliteit op elke ondergrond. Of je nu door modder, zand of rotsachtige paden rijdt, de 21-inch voorwielen en 18-inch achterwielen zorgen voor uitstekende tractie. De wave-remschijven zorgen voor krachtige en betrouwbare remprestaties, zodat je altijd kunt vertrouwen op de controle over je motorfiets.

Lichtgewicht EN WENDBAAR IN HET RUIGE TERREIN
Met een drooggewicht van slechts 199 kg blijft de Tuareg Rally wendbaar, zelfs op de zwaarste routes. De zithoogte van 880 mm biedt de perfecte balans tussen comfort en controle, zodat je moeiteloos door uitdagend terrein manoeuvreert. De 18-liter brandstoftank zorgt voor een indrukwekkend bereik, perfect voor lange, avontuurlijke ritten.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion