Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Dark Banshee
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Aprilia TUONO 660 Factory Dark Banshee 35kw 0 km 2025

Nu in de showroom en direct leverbaar!


Specs:

  • Motor: 660cc parallel-twin, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas (DOHC).
  • Vermogen: 35 kW (ongeveer 48 pk) bij 5500 tpm.
  • Koppel: 62 Nm bij 5500 tpm.
  • Gasklephuizen: 52 mm.
  • Remsysteem: Brembo, met ABS.
  • Veringsysteem: Volledig instelbare Öhlins voorvork en achterschokdemper.
  • Elektronica: APRC pakket (ATC, AWC, ACC, AQS, AEB, AEM).
  • Frame: Aluminium, afgeleid van de racerij.
  • Gewicht: 183 kg (drooggewicht).
  • Euro norm: 5+. 


Pure race sensatie, Aprilia Tuono 660 Factory
Met slechts 183 kg aan totale onbeladen massa voor 48 PK (95 PK) aan vermogen zet de Tuono 660 een heus record voor de categorie met een sportieve en toegankelijke naked die elke rijder zowel op de weg als het circuit weet te ondersteunen. De magnifieke structuur van de Tuono 660 bestaat uit een frame en swingarm van gegoten aluminium. Een chassis met regelbare Kayaba veringen met speciale set-up en door de chassissamenstellingen die het reactievermogen en het rijgedrag verbeteren dankzij een andere geometrie van het balhoofd.

  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com

  • incl. Afleveringskosten en 12 maanden Leertouwer garantie!!
    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi   Scooters: Vespa & Piaggio

    Website: www.leertouwer.com





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion