Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Stoere Benelli 502C met ABS
Voorzien van zadeltassen en te berijden met A2 rijbewijs.
Wij vinden het fantastisch dat uw deze motor bij ons heeft gevonden. Heeft u vragen over deze motor of de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze showroom op 0174-764946
Waarom koopt u bij AMT Motors:
- Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
- Altijd 250 top occasions op voorraad. Zie ook onze andere advertenties!
- Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
- Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 tot 24 maanden*
- 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor*
Wat kunt u nog meer verwachten bij AMT Motors:
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
- Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
- Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
- Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
- Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.
- Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
- Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde motoren, kortingen tot wel € 1000,- en enorme ruime keuze!!
Financiering:
- ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid in een door u zelf te bepalen looptijd.
- Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als zakelijk.
- Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl
Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs.
*Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.
Openingstijden Showroom:
Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
Woensdag 9.00 - 17.30 uur
Donderdag 9.00 - 17.30 uur
Vrijdag 9.00 - 17.30 uur
Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
Zondag & Maandag gesloten
Bezoekadres:
Braillestraat 1a
2691HX 's-Gravenzande
Zuid-Holland
Tel: 0174-764946
Opties en Accessoires: 10 DAGEN ALL RISK VERZEKERING GRATIS, 35KW op kenteken, ABS, gear indicator, Originele uitlaat, Zadeltassen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69 mm x 69 mm |
Cilinder inhoud | 500 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 5000 tpm |
Max. koppel | 45 Nm bij 5000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Upside down vork van ø 41 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | Dubbele wave schijf ø 280 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 240 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger en ABS |
Voorband | 120/70 - ZR17” M/C 58W |
Achterband | 160/60 - ZR17” M/C 69W |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De 502 C beschikt over de gerenommeerde vloeistofgekoelde viertakt paralleltwin motor met vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenas. Deze configuratie staat garant voor een soepele en uiterst aangename vermogensafgifte en een geoptimaliseerd brandstofverbruik. Het maximale vermogen bedraagt 47,6 pk (35 kW) bij 8500 t/min met een koppel van 45 Nm (3,6 kgm) bij 5000 t/min.



De motor beschikt over een natte meerplaatskoppeling, een 6-versnellingsbak en elektronische injectie met een dubbele gasklephuis van 37 mm in diameter. Het stalen buizenframe benadrukt de cruiser-spirit van deze de 502 C en zorgt voor maximale wendbaarheid en controle. De ophanging aan de voorkant bestaat uit een upside-down voorvork met poten van 41 mm en een veerweg van 125 mm. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centrale monoshock met instelbare veervoorspanning en een slag van 50 mm.



Het ABS remsysteem bestaat vooraan uit twee semi-zwevende schijven met een diameter van 280 mm, 4-zuiger remklauw en achteraan een schijf van 240 mm met remklauw en een enkele zuiger. Op de 17 “aluminium velgen vinden we bandenmaat 120/70-R17 vooraan en 160/60-R17 achteraan. De tank heeft een capaciteit van 21 liter en garandeert vele kilometers rijplezier.



Rijklaarprijs: €7.399,- (inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij dat graag. Of bel met ons T: 0174-76 49 46
Waarom koopt u bij AMT Motors:
* Onze klanten beoordelen ons met een 8.2!
* Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét Garantie
* Altijd 100 top occasions op voorraad in de prijsklasse € 1.000 – € 6.000.
* Altijd 20 motoren voor het A2 rijbewijs/ 35kw op voorraad.
* Professionele werkplaats voor onderhoud en reparaties van alle motormerken!
* Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.
* Ruim 400 m2 showroom met motorplezier
* Wij zijn dé voordeligste Bovag-Dealer van het Westen!
* Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
Financiering:
ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid over 12 maanden!
Garantievormen:
Wij voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die jaarlijks worden gecontroleerd
BOVAG staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit én garantie
6 maanden BOVAG Garantie of 3 maanden AMT Garantie op motoren mogelijk
Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs
Onze openingstijden:
Maandag gesloten
Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30
Zaterdag 09.00 tot 16.00
Onze contact gegevens:
AMTMotors.nl
Fultonstraat 11
2691 HA ’s-Gravenzande
T: 0174 76 49 46
Graag tot ziens bij dé voordeligste BOVAG-dealer van het Westen!
 | s-Gravenzande, Zuid-Holland |
 | 0174-764946 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken