Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2023

10300 Km
GREEN
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10686

Ontdek de ultieme vrijheid op twee wielen met de 2023 Benelli Leoncino 125 (geschikt voor A1). Deze krachtige en betrouwbare motorfiets combineert Italiaans vakmanschap met moderne technologieën voor een onvergetelijke rijervaring. Met slechts 10300 kilometer op de teller biedt deze Leoncino 125 de perfecte balans tussen prestaties en gebruiksgemak. Het dynamische ontwerp wordt aangevuld met een soepele 125cc-motor, waardoor je moeiteloos door het stadsverkeer manoeuvreert en snelwegen domineert. Geniet van het comfortabele zadel, de wendbare handling en de betrouwbare remmen, terwijl je stijlvol de straten verkent. Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, de Benelli Leoncino 125 staat garant voor opwinding bij elke rit. Grijp deze kans en ervaar de sensatie van de Leoncino 125 vandaag nog!




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion