| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een mooie
Benelli trk 502 die a2 35kw goedgekeurd is.
- bridgestone bandenset
- originele spiegels
- originele uitlaat
- verstelbare hendels
- led knipperlichten
- tankpad
- 35kw a2 goedgekeurd
- topkoffer
- valbeugels
- handkappen
- usb punt
- Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
deze prachtige benelli staat helemaal klaar voor de volgende eigenaar.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp. Wij reserveren geen motoren, dus wees er optijd bij!
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
- Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
| Boring x slag | 69 mm x 69 mm |
| Cilinder inhoud | 499.6 cc |
| Comp. verhouding | 11.0:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbel gasklephuis van 37 mm ø |
| Ontsteking | Delphi MT05 |
| Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 6,000 tpm |
| Max. koppel | 45 Nm bij 5000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | ALS stalen trellis frame |
| Vering voor | Upside Down vork van ø 50 mm |
| Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf ø 320 mm, vierzuiger remklauw en ABS |
| Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
| Voorband | 120/70-ZR17 |
| Achterband | 160/60 ZR 15 |
| Wielbasis | 1525 mm |
| Lengte | |
| Breedte | 912 mm |
| Hoogte | 1235 mm |
| Zithoogte | 800 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | Aan boord van Benelli’s TRK 502 adventuremotor is de weg jouw ticket naar vrijheid. Of je nu in de stad rijdt of daarbuiten, de TRK is de perfecte reisgezel. Met zijn comfortabele zithouding, indrukwekkende windbescherming, competente vering, en natuurlijk de krachtige tweecilinder wordt elke dag in een nieuw avontuur, zodat jij onbegrensd nieuwe werelden kunt ontdekken.

De gloednieuwe 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder huist in een kenmerkend Benelli stalen trellisframe en is voorzien van elektronische injectie, bovenliggende nokkenassen en vier kleppen per cilinder. Een maximumvermogen van 48 pk bij 8.500 t.p.m. en 45 Nm koppel bij 4.500 t.p.m. garanderen een perfect responsief blok in alle omstandigheden.

De vering biedt zowel rijder als passagier maximaal comfort, dankzij een instelbare UPSD vooraan en een monoshock achteraan. En ook de remprestaties zijn indrukwekkend: zwevende tweezuigerremklauwen grijpen vooraan in op dubbele 320 mm remschijven, achteraan bijt een tweezuigerklauw zich vast in een 260 mm remschijf. Stabiliteit, veiligheid en precisie, dat zijn de sleutelwoorden voor deze nieuwe Benelli TRK 502. Stap op, en maak dat je wegkomt.

Verkrijgbaar vanaf € 7.499 (aanbevolen verkoopprijs vanaf januari 2018, 21% BTW inbegrepen). |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 |
Meester Motorsport |
|
De Kronkels 9B
Bunschoten-Spakenburg
Plan de route
|
 |
06-42056891
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken