Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 X - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
WIT/ROOD
Vermogen:
51 kW
Teller:
10.812 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Getoonde prijs is standaard met 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.

Getoonde prijs bij Premium Selection BMW motoren betreft dit 24 maanden garantie (t.w.v. 400,-), Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter en een 360 graden check.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 100 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestar, BMW Motorrad, Büse, Rukka en Scorpion.

Voor meer informatie kijk op onze website.

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
3delige Kofferset, ABS, Carterbeschermer, DTC, Gear indicator, Handkappen, Handvatverwarming, Kruisspaakvelgen, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Mistlampen, Motorspoiler, Origineel Nederlandse Motorfiets, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorplaza FME
Kieler Bocht 57
Groningen
Plan de route
050 547 0100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion