Nieuwsbrief:

BETA  300 XTRAINER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs rood
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij hebben hem op voorraad

XTRAINER 300 MAART 2025

Beta vernieuwt het uiterlijk van zijn Xtrainer volledig door duidelijk de bladzijde om te slaan in vergelijking met het Full Red-ontwerp van het vorige model, waardoor de meest transversale fiets van het Enduro-assortiment Made in Rignano sull'Arno een nog meer onderscheidend karakter krijgt.
Xtrainer blijft een voertuig dat in staat is om een gewoonweg uniek pakket te creëren op het gebied van technische uitrusting, prestaties, ergonomie en design, en voor het nieuwe modeljaar heeft het een nieuw grijs en rood grafisch ontwerp dat het onderscheidt van alle andere Beta enduro-modellen. De restyling geeft hem karakter en moderniteit, voor een fiets die allesbehalve gewoon is, inderdaad, het is eXTRa gewoon.

MEER LADEN

Dankzij zijn bijzondere eigenschappen, zoals de uitstekende handelbaarheid van de motor en de hoge rijeigenschappen, voldoet Xtrainer perfect aan de behoeften van al die rijders die op zoek zijn naar een fiets die zowel presteert, maar vooral gemakkelijk en bruikbaar is, waardoor je jezelf in alle situaties gemakkelijk kunt bevrijden. Geboren uit een proefinspiratie, is Xtrainer in staat om zich met ontwapenend gemak aan te passen aan verschillende situaties. Of je nu een amateur bent die op zoek is naar een fiets om mee te beginnen, een slimme enduro-rijder die op zoek is naar iets minder vermoeiend en veeleisend of een ervaren rijder die op zoek is naar een metgezel voor extreme enduro, Xtrainer is de ideale fiets.

De bruikbaarheid van het voertuig in elke situatie laat ruimte voor de mogelijkheid om zich te concentreren op het rijden en te genieten van de aardse wereld van Offroad.
Slank aan de zijkanten, lager dan de RR, met een volle en beheersbare afgifte van lage tot hoge toeren, ontbreekt het Xtrainer niet aan de pk's die nodig zijn om in lijn te racen, maar geeft hij de voorkeur aan iets langzamere en meer technische routes waar hij kan profiteren van de proefroeping die zijn constructie en het koppel van zijn Beta 250 of 300 2T-motor inspireerde.
Een recept gemaakt van eenvoudige ingrediënten, die, vakkundig gemengd, leven geven aan een

  • Laag gewicht: om extreem wendbaar en intuïtief te zijn, zelfs voor beginners;
  • Zadelhoogte: verminderd met 20 mm in vergelijking met de RR-reeks, om in alle situaties meer veiligheid te bieden;
  • Remmen: Nissin, met 260 mm schijven voor, 240 mm achter;
  • Batterij: Lithiumbatterij, lichtgewicht en krachtig;
  • Vorken en Monoshock: R16V met 43 mm rongen aan de voorkant en progressieve hefinrichting aan de achterkant. Het veercompartiment is volledig aanpasbaar met een vork die instelbaar is in veervoorspanning en rebound, terwijl de monoshock instelbaar is voor veervoorspanning, compressie en rebound;
  • Afgifte:d ocile en lineair, allemaal ten voordele van het rijgemak;
  • Beta Progressive Valve: de Beta Progressive Valve, extern instelbaar door de rijder, zorgt voor een uitstekende aanpassing van de motorprestaties over het gehele toepassingsgebied;
  • Kaartschakelaar met knop op het stuur
  • Automatische mixer: deze bevindt zich onder het zadel (dat eenvoudig opent door op een knop te drukken) en stelt u in staat om de noodzaak van olie-benzine-premix te elimineren;
  • Zachte banden: dankzij de zachte compound en het agressieve ontwerp zorgen ze voor grip in alle omstandigheden en brengen ze minder nerveuze reacties over op de rijder dan een band met een stijver karkas;
  • Koelventilator: hoewel de 2-takt motor een goede thermische balans heeft, is de ventilator standaard gemonteerd op de Xtrainer, zodat de motor altijd op de optimale bedrijfstemperatuur blijft, zelfs op de langzaamste routes;
  • Elektrische start: nauwkeurig en betrouwbaar, het is essentieel om het voertuig opnieuw op te starten in de meest oncomfortabele situaties;
  • Motor en koppeling: afgeleid van RR, is de motorafgifte op de juiste manier verzacht om zo goed mogelijk te voldoen aan de kenmerken van de Xtrainer.

Gezien deze kenmerken en de verbeteringen die de fiets heeft gekregen met het vorige modeljaar (subframe achter, inlaatsysteem, batterij, grotere tank en nieuwe kunststoffen), ligt de innovatie van dit model vooral in een gloednieuwe elektronische ontgrendelingssleutel.

  •  
  • Passieve veiligheid van de fiets en de berijder: met een vergelijkbare werking als het "Kill-Switch"-apparaat, schakelt de fiets uit wanneer het magnetische contactpunt dat is verbonden met de pols van de berijder en het stuur van de fiets wordt losgekoppeld. Het uitschakelen van het voertuig voorkomt schade aan de motor bij een val en zorgt voor meer veiligheid voor de berijder als hij de controle over het voertuig verliest of als de motorfiets versneld op de grond blijft staan.

Daarnaast worden op Xtrainer 2024 de volgende zaken verlengd:

  • Zadel: het schuim waaruit het zadel bestaat, is herzien in geometrie en dichtheid om de rijder meer comfort te bieden, net als bij de fietsen van de RR-familie. Het grotere steunvlak en de afwijkende materiaalsamenstelling verhogen het comfort van de Xtrainer eenmaal in het zadel aanzienlijk.
  • Graphics: de nieuwe graphics doen denken aan die van de oudere zussen. Het kenmerkende bètarood gaat in feite gepaard met contrasterende zwarte en witte elementen in continuïteit met de stijl die de fiets heeft gekregen met de restyling van de vorige MY, maar nu nog persoonlijker, geometrisch en gemakkelijk herkenbaar.

 


 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Reng, teng, teng" betekent: Onmiskenbaar geluid dat een tweetak motorfiets voortbrengt als het gas wordt teruggedraaid.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
ANF 125 INNOVA
C 72
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R ECT
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 750 F
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 250 REBEL
CMX 500
CR 250 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DAX 125
DN 01
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
INTEGRA
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 250 FORZA
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100 MT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
PES 125
PES 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
TRX 300
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 750 R
XR 125 L
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion