Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BETA  RR 50 TRACK - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De revolutionaire schakelbrommer met het juiste motorgevoel  

De Beta 50 is terug met een nieuw model met volledig vernieuwd frame, motor en design. De nieuwe Beta RR 50 is er in de Enduro- en Motard (Supermoto) versies. Ze hebben allemaal een nieuw frame, een Euro 5-motor en een ontwerp dat is geïnspireerd op de grotere RR Enduro modellen (7 keer wereldkampioen met Holcombe en 5 keer met Freeman). De nieuwe Beta 50-modellen zijn een mix van race, stijl en puur plezier!

 

De RR 50 SUPERMOTO toont zijn race gevoel op straat, waar elke bocht pure adrenaline wordt. Uitgerust met extra lichte 17 ”zwarte velgen (aluminium of spaken afhankelijk van de versie), geeft hij een echt supermoto gevoel voor het gebruik op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Supermoto TRACK


Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Aluminium spaakwielen met zwarte velgen.
Speciale track kleur.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Rood frame.


 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion