Nieuwsbrief:

BETA  RR 50 TRACK - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De revolutionaire schakelbrommer met het juiste motorgevoel  

De Beta 50 is terug met een nieuw model met volledig vernieuwd frame, motor en design. De nieuwe Beta RR 50 is er in de Enduro- en Motard (Supermoto) versies. Ze hebben allemaal een nieuw frame, een Euro 5-motor en een ontwerp dat is geïnspireerd op de grotere RR Enduro modellen (7 keer wereldkampioen met Holcombe en 5 keer met Freeman). De nieuwe Beta 50-modellen zijn een mix van race, stijl en puur plezier!

 

De RR 50 SUPERMOTO toont zijn race gevoel op straat, waar elke bocht pure adrenaline wordt. Uitgerust met extra lichte 17 ”zwarte velgen (aluminium of spaken afhankelijk van de versie), geeft hij een echt supermoto gevoel voor het gebruik op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Supermoto TRACK


Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Aluminium spaakwielen met zwarte velgen.
Speciale track kleur.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Rood frame.


 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion