Nieuwsbrief:

BMW  CE 02 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
COSMIC BLACK (DONKER ZWART)
Vermogen:
Teller:
693 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 55 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Topsnelheid: 95 km/u
Afmetingen (LxBxH): 197 x 85 x 114 cm

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-02-2028

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 60 kWh/100km

Deze Demo wordt nu nog gereden Km stand kan afwijken.

BMW Motorrad Service Inclusive - 3 Jahre tot 27 mrt. 2028 / 30.000km
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Keyless start, LED koplampen, Multimedia-voorbereiding, smartphone integratie, Uitparkeer waarschuwing, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion