Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
IMPERIAL BLUE (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
31 kW
Teller:
2.561 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Modelcode: K07
Typenummer: 0C51

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 23-02-2027

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 77 kWh/100km
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Avantgardepakket (0577), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Buddyseat Comfort (077T), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Pro pakket, Rijmodi Pro, Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Snellader (04U2), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Mofra B.V.
Dorpenbaan 2
Rijen
Plan de route
0161-227922
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion