Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW F 800 R ABS
- ABS
- LED knipperlichten
- Leo Vince sportdemper
- Variable koffers BMW
- Handvat verwarming
- 2 sleutels
- Duo kapje
- .
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistof gekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | |
Vermogen | 87 pk / 64 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 86 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 klauwengeschakelde versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting met schokdemping |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | aluminium buigframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm |
Remmen voor | Zwevende dubbele schijven 320 mm diameter |
Remmen achter | vaste enkele remschijf 265 mm diameter |
Voorband | 120/70 ZR 16 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 177 kg |
Leverbare kleuren | blanc alpin/ noir satin brillant, orange feu, blanc aluminium metallic |
Beschrijving | Dit is ongetwijfeld de meest spectaculaire naked bike generatie sinds de BMW K 1300 R. Want een verder vervolmaakte twin als deze state-of-the-art-roadster heeft alles in zich: eigen stijl, lichtgewicht en power. Een machine met een sterk tot de verbeelding sprekend design en een perfecte combinatie van puur rijplezier met een hoge mate van geschiktheid voor dagelijks gebruik.

 |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken