Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In perfecte en complete staat. Let op dit is een BTW motor dus erg interessant voor de ondernemer.
0182 DTC
0193 Keyless Ride
0222 Gearshift assistant Pro
0224 Driving modes Pro
0233 Touring package
0235 Dynamic package
0272 Preparation, navigation unit
0453 Style Rallye
0499 Lowering
0519 Heated handlebar grips
0530 RDC
0538 Cruise control
0560 Windshield sport
0562 Additional headlight
0590 Direction indicator LED white
05AC ABS pro
0603 Alarm system
0680 Case holder, aluminium case
06AB Connectivity
06AC Intelligent emergency call
06AE Teleservices
0774 Seat bench, low
Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.
Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.- Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
- Dinsdag 7 oktober zijn we gesloten U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 848 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6 versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 liter |
Topsnelheid | 193 km/u |
ABS | |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst WAD veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 - 21 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | 1.578 mm |
Lengte | 2,305 mm |
Breedte | 925 mm |
Hoogte | 1,450 mm |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 191 kg |
Leverbare kleuren | Rallye Racingred, Racingblue Metallic |
Beschrijving | Het onbekende, dat trekt je: je spullen pakken, de deur uit, op pad. En het liefst een flink eind! En niet alleen over de gebaande paden. Met de BMW F 850 GS Adventure verover je nieuw terrein, sta je open voor nieuwe avonturen, voor de tocht - het maakt niet uit waarheen. Deze reisenduro is bedoeld voor de echte avonturiers. Voor mensen voor wie geen doel te ver en geen route te afgelegen is. Beleef de wereld met een nieuwe metgezel: een die zowel betrouwbaar als robuust is en zoveel kracht heeft dat hij jouw nieuwsgierigheid kan bijbenen: de nieuwe F 850 GS Adventure. |
Bij Joop Hoekstra Motoren in Sneek kunt u terecht voor een jonge gebruikte motorfiets.
Wij zijn sterk in de vier grote Japanse merken: Honda, Suzuki, Yamaha en Kawasaki. Maar ook andere fabrikanten zijn bij ons vertegenwoordigd.
Joop Hoekstra Motoren kenmerkt zich door een scherp in- en verkoopbeleid, waar u als klant volop van profiteert! Daarbij staan wij voor een eerlijk advies en 3-6 maanden garantie.
 |
Joop Hoekstra Motoren |
|
Zwettewei 98-A
Scharnegoutum
Plan de route
|
 |
0515-785285
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BMW