Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2025

Prijs:
€ 19.950,- € 21.900,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelcode: K82
Typenummer: 0K71
Fabrikant: Van Harten BMW Motorrad Hanzeboulevard 24 3825PH AMERSFOORT, NL 033 461 5077 http://www.vanharten.nl gertjan@vanharten.nl
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Fabrieksgarantie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0680), LED-verstraler (0562), M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Ride Pro (023A), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion