Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2024

Garantie: Ja
8458 Km
RACING RED
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Ontdek de veelzijdigheid van de BMW G 310 GS uit 2024, nu beschikbaar bij Motor Venray. Deze motor, met slechts 8.458 kilometer op de teller, is in perfecte staat en afkomstig van de eerste eigenaar. Ideaal voor wie op zoek is naar een lichte en wendbare machine.

Met de stevige valbeugels is deze motor goed beschermd en klaar voor uitdagende ritten. Dankzij de resterende fabrieksgarantie kun je met een gerust hart de weg op en genieten van zorgeloos rijplezier.

Geschikt voor het A2-rijbewijs, dus perfect voor zowel beginners als ervaren rijders. Kom langs en ontdek de mogelijkheden van deze BMW G 310 GS!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0453 style rallye




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion