Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 LT - 2000

Garantie: Ja
135096 Km
BIARRITZ BLUE
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een hele mooie K 1200 LT in de mooiste luxe kleurstelling dan is dit de motor die je zoekt. Dé Goldwing maar dan van BMW. Hij heeft enige ervaring maar dat is hem niet aan te zien. Motor technisch in hele goede staat. Zo door inruil verkregen, mag ook zo weer weg. Heel veel motor voor weinig geld.

Deze motor is compleet met een hele map met papieren en een heel aantal facturen van het onderhoud.

Deze motor is uitgevoerd met :
- Verstelbaar windscherm
- Cruisecontrole
- 2 Koffers
- Topkoffer met bagagedrager
- Radio
- Middenbok
- Valblokken
- 12 Volt ansluiting
- Druppellader

Technische info: 363KG/ 1.171cc/ 4 cilinder/ 72Kw

Trefwoorden; K 1200 LT/ K-1200 LT/ K1200 LT/ K1200LT


TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion