Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 S - 2005

129209 Km
Grijs
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
zeer nette K 1200 S tiptop onderhouden voorzien van: laser uitlaat demper, 2 sport zijkoffers, handvat verwarming, deze motor heeft altijd zeer goed zijn onderhoud gehas er is de laatste jaren een compleet nieuwe koppeling in gekomen, een nieuwe ABS pomp gemonteerd een nieuwe cardan en de as gereviseerd, nieuwe boord computer een beter onderhouden motor zal je dus niet vlug tegen komen
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion