Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 B - 2022

Garantie: Ja
7637 Km
OPTION 719 METEORIC DUST 2 METALLIC (ZWART METAL
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2021 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 247 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 3
Fabrieksgarantie tot: 19-06-2025

Deze gave K1600 B is compleet uitgerust en in de mooie kleurstelling Midnight.

Deze unieke Bagger staat in de showroom van Elst.

BTW is verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audio Systeem, Centraal vergrendelingsysteem, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED-mistlamp, Middenbok, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion