Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
Vermogen:
118 kW
Teller:
36.977 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Modelcode: K48
Typenummer: 0F21

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Audiosysteem (0268), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Centrale vergrendeling (0417), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Fabrieksgarantie, Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Koplampen adaptief, LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Motorbeschermbeugel (0671), Navigatiesysteem, Radio software (0395), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion