Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
30.336 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW K1600GT, datum 1e registratie: 10-03-2017 met slechts 30.336 km.

Een K1600GT vol met luxe opties en nuttige extra’s zoals sportdempers t.w.v. €1500,- en valbeugels. In uitstekende staat en 471km geleden nog grote beurt gekregen inc kleppen, doe er je voordeel mee!

Dit is het vernieuwde type met duidelijke voordelen ten opzichte van eerdere bouwjaren (2011–2015):
- Keyless Ride
- Hill Start Control
- ABS Pro (bochten-ABS)
- Verbeterde ESA-software voor nog comfortabelere demping
- LED-dagrijverlichting en adaptieve bochtverlichting
- Vernieuwde elektronica en verfijnde gasrespons

Fabrieksopties:
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Cruise control
- Verstelbaar zadel
- Handvatverwarming
- DTC (Dynamic Traction Control)
- ESA (elektronisch instelbare vering)
- RDC (bandenspanning controle)
- Centrale vergrendeling kofferset
- Zadelverwarming (rijder & passagier)
- Adaptieve koplamp (meedraaiend in bochten)
- LED-dagrijverlichting
- Hill Start Control (HSC)
- ABS Pro (bochten-ABS)
- Navigatievoorbereiding (BMW cradle)
- Keyless Ride

Extra accessoires: 
- AC schnitzer uitlaatdempers twv €1500,- (samenwerking van Remus uitlaten, sportief maar beschaafd geluid, tenzij je de db-killers eruit haalt)
- Verstelbare hendels 
- Heed valbeugels (zonder een kras!)
- Bagagetas onder het windscherm 
- Navigatie systeem
- Verhoogd windscherm optioneel

Laatste onderhoud bij 16-09-2025 / 29.865km.
- Alle bougies vervangen
- Lager van de achtervorkophanging gecontroleerd
- Klepspeling gecontroleerd
- Motorolie + filter vervangen
- Luchtfilterelement vervangen
- Remvloeistof voor + achter vervangen
- Cardan olie vervangen 
- Motorolie + filter vervangen (tweede controle)

Rijklaar meeneemprijs: €16.449,-
- BMW topkoffer is optioneel
- Verhoogd windscherm is optioneel

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion