Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
.
Vermogen:
118 kW
Teller:
13.620 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij

MEER FOTOS NA DE POETSBEURT

Schitterende Full Option K1600GT Option 719.
Voorzien van alle fabrieksopties en in de prachtige kleur Meteoric dust 2 metallic.
Fabrieksgarantie t/m 03-2027. 
Boekjes met historie en sleutelset aanwezig.

0193    Keyless Ride
0222    Schakelassistent Pro
0233    Touring-pakket
0417    Centrale vergrendeling
0562    Extra koplamp
0671    Motorbeveiligingsbeugel
06AE    Teleservices
08CA    EU-uitvoering
0202    Dagrijlicht
0230    Comfort-pakket
0268    Audiosystem ECE
0395    Radio
0418    Bodemverlichting
0603    diefstalbeveiligingssysteem
06AC    Intelligente noodoproep
0H0L    Option 719 Meteoric dust 2 metallic

Exterieur

- *Fabrieksgarantie**
- 12v aansluiting
- 2delige kofferset
- ABS Pro
- ASC
- Achteruit versnelling
- Adaptieve Verlichting
- Alarm
- Bandenspanningsensoren
- Boordcomputer
- Buddyseat Verwarming
- Cruise control
- DTC
- Dagrijdverlichting
- Dynamic ESA
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Hillstart Control
- Keyless Ride
- LED Knipperlichten
- LED Koplamp
- LED Mistlampen
- Middenbok
- Option 719 delen
- Pakket Touring
- Quickshifter
- RDC
- Radio
- Rijmodi
- SOS-knop
- Schakelassistent PRO
- TFT Scherm
- USB aansluiting
- Windscherm elektrisch

- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 13620 KM
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1649 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 343 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Voor meer info, foto's en de volledige voorraad zie onze website.

Inruil? Ja graag!!

Welkom bij Bike & Ride

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van premium motorfietsen. Al onze motoren worden geleverd met minimaal 3 maanden garantie. Is de motorfiets 12 jaar of jonger en minder 80.000 km, dan leveren wij deze standaard met 6 maanden Bikegarantie. Zie onze website voor meer info. 
Wij hanteren het principe ‘opstappen en rijden’ elke motor is helemaal nagelopen voordat wij hem online aanbieden of in de showroom zetten. Woont u in de buurt of aan de andere kant van Nederland? Geen probleem wij bezorgen uw nieuwe motor graag bij u thuis. Binnen een straal van 100km doen wij dit zelfs gratis.

Wij hebben een professionele werkplaats voor onderhoud, het monteren van accessoires of het stellen van diagnoses. Binnen een straal van 40 km van buitenpost bieden wij een gratis haal- en breng service aan. Dit scheelt u weer vervoer regelen voor het halen en brengen.

Naast de verkoop van motoren zijn wij gespecialiseerd in de verkoop van accessoires. Wij hebben meerdere officiële dealerschappen van bijvoorbeeld; Touratech, SW-Motech Akrapovic en nog meer fantastische merken. De meeste accessoires kunt u bekijken in onze winkel, heeft u niet de kennis om de accessoires te monteren? Geen probleem in onze werkplaats helpen wij u graag verder.

Uiteraard bent u ook altijd welkom om een praatje te maken, een kopje koffie of gewoon voor de gezelligheid. Op de bovenverdieping hebben wij een complete lounge gemaakt speciaal voor de motorrijder.

Met vriendelijke motor groet,

Bike & Ride Motoren
Oost 6
9285XL Buitenpost
0613559849
info@bikeridemotoren.nl

www.bikeridemotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
*Fabrieksgarantie**, 2delige kofferset, 12v aansluiting, ABS Pro, Achteruit versnelling, Adaptieve Verlichting, Alarm, ASC, Bandenspanningsensoren, Boordcomputer, Buddyseat Verwarming, Cruise control, Dagrijdverlichting, DTC, Dynamic ESA, Handkappen, Handvatverwarming, Hillstart Control, Keyless Ride, LED Knipperlichten, LED Koplamp, LED Mistlampen, Middenbok, Option 719 delen, Pakket Touring, Quickshifter, Radio, RDC, Rijmodi, Schakelassistent PRO, SOS-knop, TFT Scherm, USB aansluiting, Windscherm elektrisch




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike & Ride
Oost 6
Buitenpost
Plan de route
0511542017
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion