Nieuwsbrief:

BMW  R 100 CS - 1982

Garantie: Ja
65232 Km
CLASSICSCHWARZ
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1982

Origineel uitgevoerd, zeer netjes!
Vzv natuurlijk de originel kuip met daarin de meters (klokje en voltmeter)
voor de rest voorzien van de originele kofferset + beugels
Valbeugels (we hopen niet dat ze nodig zijn, maar voor het geval dat....)
Jiffy en middenboek
De lak e.d. verkeerd in prima staat!

Afleverbeurt € 250,-




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion