Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 R - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Zwart
Vermogen:
62 kW
Teller:
64.257 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een roadster in toer uitvoering de BMW R1150R

* Bj 2001
* 64.257km
* 1150cc boxer met injectie  loopt keurig netjes
* BMW zijkoffers type touring
* Aftermarket topkoffer , kan er ook zo vanaf , de originele bagageplaat zit er los bij
* Wunderlich toerscherm , verstelbaar  goed uit de wind zitten
* Ideaal alternatief voor zijn grotere/zwaardere toerfiets de R1150RT
* Riant toerstuur , rechtop zitten  en vele verstel mogelijkheden..
* Handvat verwarming
* Cilinder beschermers
* 12volt druppellader aansluiting
* Motor bevindt zich in nette staat , geen overmatige gebruikssporen en geen roestellende
* Staat op 2 nwe. banden
* 3 prima remschijven en harde kunstof remleiding ipv  de originele rubberen
* Motorolie / versnellingsbak olie en cardan olie zijn nieuw
* Rest vd de onderhouds delen ( bougie's luchtfilter multiriem zijn OK) dus startklaar
* Prijs 2999€ en inruil mogelijk op deze r1150 r
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion