Nieuwsbrief:

BMW  R 12 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
AVUS SILVER
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk 070-4133222 info@bmw.nl

Deze motor is voorzien van onderstaande extra's

019K Designoption Abgasanlage
0204 Hill Start Control
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0230 Comfort-pakket
0317 Keuz.mog.h. 719 buddyseat
0386 Handleiding nederlands
0413 Duozadel-pakket
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
06AN ConnectedRide Control
06WB Digital Display
079H Option 719 pakket gefr.onderd.Shadow
079I Option 719 pakket gefr.onderd.Shadow II
079X Option 719




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Molenaar Motors
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
030-6008790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion