Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
LIGHTWHITE (LICHT WIT)
Vermogen:
93 kW
Teller:
25.636 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 30 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 1
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Deze mooie verlaagde GSA staat in de showroom van Elst
Speciaal Spuitwerk !
Opties en Accessoires:
Koffer set 3 delig, 12 Volt contactdoos, ABS Pro, Bandenspanningcontrole (RDC), Boordcomputer Pro, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Handkappen, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp, LED-verstraler, LED Achterlicht, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touring pakket, Valbescherming, Verlagingset, lage vering & buddyseat, Verwarmbare handvatten, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion