Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
THUNDERGREY
Vermogen:
93 kW
Teller:
51.750 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2013 - aug. 2018
Modelcode: K50
Typenummer: 0A01

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Productveiligheid
Fabrikant: Mofra Dorpenbaan 2 5121DG RIJEN, NL 0161227922 http://www.mofra.nl verkoop@mofra.nl
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Automatic Stability Control (ASC) (0650), Boordcomputer Pro (0221), Cruise control (0538), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Handkappen (0589), Kofferdragers (0681), Kruisspaakvelgen (0771), Middenstandaard, Nieuw modeljaar (0716), Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mofra B.V.
Dorpenbaan 2
Rijen
Plan de route
0161-227922
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion