Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
7224 Km
GRAVITY BLUE/ METALLIC MATT
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Fabrieksgarantie tot: 11-03-2026

Deze mooie R 1250 GSA staat in onze showroom Elst.

Foto's volgen.
Opties en Accessoires:
12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Connected services, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handkappen, Hill hold functie, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht pakket, Middenbok, Motorbeschermbeugel, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Stijlvariant GS Trophy, Topkofferdrager, Valbescherming, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion