Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2024

Garantie: Ja
27179 Km
LIGHTWHITE UNI / RACINGBLUE METALLIC / RACINGRED
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 12-04-2027

Deze complete R 1250 GS staat bij ons in Elst.

BTW verrekenbaar
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Connected services, Connectivity, Cruise control, Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handkappen, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless Ride, Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, sportuitlaat, Stijlvariant Rallye, TFT Connectivity Display, Topkoffer, Topkofferdrager, Touring Pakket, Verwarmbare handvaten, Verwarmde buddyseat, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion