Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Rallye
Vermogen:
Teller:
24.082 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige BMW R1250GS Rallye
Bouwjaar: 2021
Km. Stand; 24.082

Bomvolle R1250GS Rallye
Helemaal compleet met alle denkbare opties af fabriek geleverd. 
Onderhoud volledig gedocumenteerd bij BMW. Grote 20.000 Km. beurt is uitgevoerd!

Deze BMW beschikt over de volgende opties:
- 3 Delige vario kofferset 
- Comfort pakket
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Passagiers pakket
- Licht pakket
- Adaptieve koplamp
- ESP
- Dynamic ESA
- Keyles ride
- Koplamp PRO
- Schakelassistent PRO
- Rijmodus PRO
- Navigatie voorbereiding
- Zadelverwarming
- Handvatverwarming
- RDC Bandenspanningscontrole
- Cruise control 
- Handkappen
- Multifunctionele knipperlichten
- Valbeugels
- SOS Noodoproep 
- Spaakvelgen
- Verstralers
Etc. Etc. 

Gedocumenteerd onderhoud bmw: 
- 21-07-2021, 735 Km. 
- 15-08-2022, 10.951 Km. 
- 28-08-2023, 14.177 Km. 
- 07-10-2024, 18.460 Km. (Grote beurt incl. Klepspeling controle)
Jaarlijkse inspectie / Aflevercheck in vraagprijs inbegrepen! 
 
  • WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!

    INTERESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
    DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)


    (Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)

    DE MOTORZAAK VAN TWENTE!

    Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor. 

    Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden. 

    Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc. 

    Door liefhebbers, voor liefhebbers!
    U bent van harte welkom bij ons in de winkel. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jos Engbers Motoren B.V.
Galvanistraat 5
Tubbergen
Plan de route
0546-681054
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion