| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige BMW R1250GS RallyeBouwjaar: 2021
Km. Stand; 24.082
Bomvolle R1250GS RallyeHelemaal compleet met alle denkbare opties af fabriek geleverd.
Onderhoud volledig gedocumenteerd bij BMW. Grote 20.000 Km. beurt is uitgevoerd!
Deze BMW beschikt over de volgende opties:- 3 Delige vario kofferset
- Comfort pakket
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Passagiers pakket
- Licht pakket
- Adaptieve koplamp
- ESP
- Dynamic ESA
- Keyles ride
- Koplamp PRO
- Schakelassistent PRO
- Rijmodus PRO
- Navigatie voorbereiding
- Zadelverwarming
- Handvatverwarming
- RDC Bandenspanningscontrole
- Cruise control
- Handkappen
- Multifunctionele knipperlichten
- Valbeugels
- SOS Noodoproep
- Spaakvelgen
- Verstralers
Etc. Etc.
Gedocumenteerd onderhoud bmw: - 21-07-2021, 735 Km.
- 15-08-2022, 10.951 Km.
- 28-08-2023, 14.177 Km.
- 07-10-2024, 18.460 Km. (Grote beurt incl. Klepspeling controle)
Jaarlijkse inspectie / Aflevercheck in vraagprijs inbegrepen!
- WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!
INTERESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)
(Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)
DE MOTORZAAK VAN TWENTE!
Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor.
Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden.
Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc.
Door liefhebbers, voor liefhebbers!
U bent van harte welkom bij ons in de winkel.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 bovenliggende nokkenassen, balansas |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1254 cc |
| Comp. verhouding | 12,5:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ met elektronische gasklepbediening |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 136 pk / 100 kW bij 7750 tpm |
| Max. koppel | 143 Nm bij 6250 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, hydraulisch bediend |
| Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | 200 km/u |
| ABS | |
| Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
| Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
| Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
| Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
| Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 276 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 120/70 R 19 |
| Achterband | 170/60 R 17 |
| Wielbasis | 1.507 mm |
| Lengte | 2,207 mm |
| Breedte | 952,5 mm |
| Hoogte | 1,412 mm |
| Zithoogte | 850/870 mm |
| Drooggewicht | 244 kg |
| Leverbare kleuren | Black Storm Metallic, Light White |
| Beschrijving | De nieuwe BMW R 1250 GS: geconcentreerde prestaties en indrukwekkende efficiëntie. Met de nieuwe BMW R 1250 GS zul je de nieuwe boxer nog meer direct ervaren. De toename van het motorvermogen levert je meer prestaties - 100 kW (136 pk) en 1.254 cc. Het variabele nokkenasregelsysteem BMW ShiftCam zorgt voor een superieure vermogensafgifte - in het hoge en lage toerengebeid. Of het nu in de stad, op de snelweg of, uiteraard, offroad is: elke afgelegde kilometer geeft je meer vrijheid en verhoogt het rijplezier. Nieuwe stijlvarianten en lakkleuren, talrijke technische details en spannende individualiseringsopties versterken het karakter van de nieuwe BMW R 1250 GS.



 |
Welkom bij Jos Engbers Motoren B.V.
Wij willen u hiermee zo goed mogelijk van dienst zijn. Zoekt u een motor die er niet bij staat, laat u dan niet tegen houden om ons te bellen of te mailen.
 |
Jos Engbers Motoren B.V. |
|
Galvanistraat 5
Tubbergen
Plan de route
|
 |
0546-681054
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken