Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM
Vermogen:
Teller:
6.836 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk 070-4133222 info@bmw.nl

017A Aluminium
020D Adaptieve hoogteregeling
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
023B Innovatiespakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0458 Style Triple Black
053B M Lightweight accu
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
05AR Waarschuwing v.aanrijding van achteren
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0771 Kruisspaakwiel
077C Comfort-chauffeursstoel
077F Stoel comfort passagier
09T1 Inhoud Triple zwart

Fabrieksgarantie t/m 5 maart 2028.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Molenaar Motors
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
030-6008790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion