Nieuwsbrief:

BMW  R 80 GS - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
SAMT-VIOLETT
Vermogen:
Teller:
64.068 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1993
Garantie: Afl pakket meerprijs
EU verantwoordelijke: BMW Nederland bv (garanti EINSTEINLAAN 5 2289 CC RIJSWIJK ZH 070-4133163

Door W & K Motorradtechnik KG, Gummersbach/Rebbelroth, DE geleverd, één eigenaar in Duitsland gehad, daarna ook slechts maar één eigenaar in Nederland. Onderhoudshistorie bekend.

Deze BMW R 80 GS in de kleur Samt-violett is voorzien van de volgende fabrieks opties:
0519 Handvatverwarming
0584 Kickstarter

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion