Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Prijs:
€ 13.499,- € 14.999,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Starry White
Vermogen:
67 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BLACK DRAGON DEALS!
Deze actie geld tot en met 24-12-2025.

CFMOTO 800MT explore GT: Van €14.999 voor €13.999. 5 jaar garantie!
Ongelooflijk veel luxe en rijcomfort voor heel scherpe prijs.

Deze  adventure is standaard uitgerust met alle beschikbare opties en laat daarmee niks te wensen over. Zelfs de 3-delige aluminium koffer set is bij de prijs inbegrepen.
Dit is echt een geweldig fijn sturende motor waarmee in alle comfort lange afstanden rijdt, met gemak alpen passen verslindt en onverharde wegen en paden met vertrouwen worden genomen.
Opties en Accessoires:
Een greep uit de accessoires:
Verwarmde handvaten
Verwarmd zadel
Cruise control
Quick shifter
Slipper clutch
6 rijmodi
3-delige kofferset
Middenbok
Handkappen
ABS en Bochten ABS
Traction control en Bochten traction control
Rear collision warning
Blinde hoek detectie
Apple carplay
Google maps direct op het display voor android
Track logs
Bewegingsmelding op je telefoon (anti diefstal)
En meer.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Adventureshield
Kanaalstraat 3
Eeserveen
Plan de route
06-57099996
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion