| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
CFMOTO 800MT EXPLORER GT
Bouwjaar 2024
11184 km
Zéér nette 800 MT Explorer GT in Starry White van 1e eigenaar, werkelijk nog als nieuw. De meest compleet uitgeruste uitvoering van de 800MT lijn. Oa voorzien van 3 delige aluminium kofferset en GPR uitlaatdemper.
Zie de vele overige opties in de optielijst hieronder.
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief:
- Fabrieksgarantie ( 5 jaar )
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- 3 delige originele aluminium kofferset
- GPR uitlaatdemper
- Quickshifter (up/down)
- Tractioncontrol
- Uitschakelbare ABS
- 4 Rijmodi
- 8 inch Carplay compatibel Touch screen
- Dodehoekradar
- Michelin Anakee banden
- Cruise Control
- Valbeugels
- Middenbok
- Handvatverwarming
- Zadelverwarming
- Handkappen
- Verstralers
- Carterbescherming
- Full Led koplamp
- Standaard verbreder
- GPS montage beugel
- Opbergkistje
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering. (* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Tweecilinder Inline 4-takt |
| Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
| Cilinder inhoud | 799 cc |
| Comp. verhouding | 12.7:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
| Ontsteking | EFI |
| Vermogen | 91 pk / 67 kW bij 9250 tpm |
| Max. koppel | 75 Nm bij 9250 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm |
| Remmen achter | |
| Voorband | 110/80 R19 |
| Achterband | 150/70 R17 |
| Wielbasis | 1531 mm |
| Lengte | 2234 mm |
| Breedte | 853 mm |
| Hoogte | 1475 mm |
| Zithoogte | 825 mm |
| Drooggewicht | 225 kg |
| Leverbare kleuren | Twilight Blue, Nebula Black |
| Beschrijving | De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.



Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.



De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld. |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken