Nieuwsbrief:

DUCATI  749 MONO - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Rood
Vermogen:
76 kW
Teller:
15.700 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
ducati - 749-mono
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bij een kilometerstand van14.200 heeft deze prachtige Ducati een grote beurt met klepspelingcontrole en nieuwe riem gehad.
Factuur aanwezig ter inzage. Duosteps en passagierzadel ook aanwezig.
 

Deze Ducati 749 Mono uit 2003 laat je precies ervaren waarom een sportieve V-twin zoveel aantrekkingskracht heeft. Met 76 kW aan vermogen reageert de motor direct en levendig wanneer je het gas opentrekt. De 749 stuurt daarbij strak en precies, waardoor je op bochtige wegen moeiteloos je lijn houdt. Het relatief lage gewicht voel je direct terug in het vertrouwen waarmee je instuurt en accelereert.

Deze machine heeft 15.700 km gelopen en is daarmee mooi ingereden. Je merkt dat alles prettig op elkaar is afgestemd: het blok pakt soepel op, de gasreactie voelt voorspelbaar en de motor blijft stabiel bij zowel lage als hogere snelheden. Daarmee is dit een motor voor rijders die graag betrokken onderweg zijn en het contact met de machine belangrijk vinden.

Ook het ontwerp spreekt nog altijd tot de verbeelding. De scherpe lijnen en compacte bouw geven de 749 Mono zijn herkenbare sportieve uitstraling. Het is een motor die je uitnodigt om actief te rijden, maar die ook tijdens rustig toeren zijn charme behoudt.

Met 76 kW valt deze Ducati in de categorie voor het A-rijbewijs. Zoek je een karaktervolle sportmotor die je elke rit beloont met een directe en pure rijervaring, dan is deze 749 Mono een mooie kans om iets bijzonders te rijden.

  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Digitaal display, Bos sporteinddemper, Carbon hugger, Carbon voorspatbord, Cabon binnenpanelen, Buddyseat cover, Duosteps, passagierzadel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion