Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1990

Bouwjaar:
1990
Kleur:
ROOD
Vermogen:
61 kW
Teller:
40.729 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11014

Een legendarische, originele in Nederland nieuw geleverde Ducati Supersport 900 uit 1990. Deze tijdloze schoonheid is een klassieker op twee wielen, met een krachtige 904cc V-twin motor die een geweldig geluid produceert. Met zijn iconische design en uitstekende rijeigenschappen is deze Ducati een echt verzamelaarsitem. De motorfiets is goed onderhouden en heeft slechts 40000 kilometers op de teller, waardoor hij nog vele jaren rijplezier biedt. Of je nu op zoek bent naar een unieke rit of een pronkstuk voor je collectie, deze Ducati Supersport 900 is de perfecte keuze. Mis deze kans niet om een stukje Italiaanse motorsportgeschiedenis in handen te krijgen. Neem vandaag nog contact met ons op en maak een afspraak voor een bezichtiging.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Puro
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
040-2839653
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion