Nieuwsbrief:

DUCATI  916 - 1995

Bouwjaar:
1995
Kleur:
Rood
Vermogen:
80 kW
Teller:
46.337 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Ducati 916 biposto uit 1995 met 46.337km. (Foto's in betere kwaliteit kunnen via whatsapp verstuurd worden)

Een ware klassieker met prestaties en uitstraling die tot op de dag van vandaag indruk maken. Zowel optisch als motorisch is deze 916 in keurige staat, de enige goede kleurstelling (volledig rood met goudkleurige velgen & frame) en voorzien van de perfecte uitlaat voor een Ducati.


In 2004 is deze prachtige motor vanuit onze Duitse buren naar Nederland geïmporteerd. De onderhoudshistorie is bekend, zowel voor als na de import.

Voorzien van:
- Carbon Termignoni-uitlaten
- Hugger/kettingkast van carbon
- Spiegels in kleur 
- Alle sleutels 

Bij 46.337km heeft de motor groot onderhoud gehad, op een paar keer starten na en een keer de weg op en neer heeft hij nog geen volledige km gereden. 
- Distributieriemen vervangen 
- Motorolie + filter vervangen
- Rem & koppelingsvloeistof vervangen 
- Remblokken achter vervangen

De motor is voor de foto’s niet gepoetst, zo binnengekomen. Dat laat zien hoe er met de motor is omgegaan. De nette staat, onderhoudshistorie en uitlaten maken deze icoon een waardevaste investering indien je hem net zo netjes houdt.

Rijklaar meeneemprijs: €10.249,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion