Nieuwsbrief:

DUCATI  916 - 1995

Garantie: Ja
46337 Km
Rood
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Ducati 916 biposto uit 1995 met 46.337km.

Een ware klassieker met prestaties en uitstraling die tot op de dag van vandaag indruk maken. Zowel optisch als motorisch is deze 916 in keurige staat, de enige goede kleurstelling en voorzien van de perfecte uitlaat voor een Ducati.


In 2004 is deze prachtige motor vanuit onze Duitse buren naar Nederland geïmporteerd. De onderhoudshistorie is bekend, zowel voor als na de import.

Voorzien van:
- Carbon Termignoni-uitlaten
- Hugger/kettingkast van carbon
- Spiegels in kleur 
- Alle sleutels 

Bij 46.337km heeft de motor groot onderhoud gehad, op een paar keer starten na (en ik moest even een paar honderd meter rijden) heeft hij nog geen volledige km gereden. 
- Distributieriemen vervangen 
- Motorolie + filter vervangen
- Rem & koppelingsvloeistof vervangen 
- Remblokken achter vervangen

De motor is voor de foto’s niet gepoetst, zo binnengekomen. Dat laat zien hoe er met de motor is omgegaan. De nette staat, onderhoudshistorie en uitlaten maken deze icoon een waardevaste investering indien je hem net zo netjes houdt.

Rijklaar meeneemprijs: €10.499,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion