Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 959 - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
WIT
Vermogen:
110 kW
Teller:
20.988 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen

Ducati Panigale 959 ready to race. Ducati is klaar voor het nieuwe race seizoen. Deze Ducati is afgemonteerd met Andreani cartridge in de voorvork, stuurdemper, Ohlins TTX achterschokbreker, valprotectie, racekuipwerk, DPNS rem- schakelset met mogelijkheid voor GP shift of straat. RCS 19 rempomp, regenlicht en conform IDC regelement opgebouwd/geborgd.

Motorfiets is in zeer goede staat van onderhoud. Recent voorzien van desmo service, ketting- tandwielset 1 circuit dag oud, Brembo Z04 remblokken 1 circuitdag oud.

Deze Ducati is tevens nog voorzien van geldig kenteken ( bij circa 17.500 omgebouwd naar circuit motor).

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion