Nieuwsbrief:

DUCATI  M 796 - 2012

Garantie: Nee
13453 Km
Rood
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
ducati - m-796
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati M796 Nicky Hayden Edition
Unieke Tribute aan een Legende!
  • Ben jij op zoek naar een motor die ook een stuk motorsportgeschiedenis met zich meedraagt? Dan is deze Ducati Monster Nicky Hayden Edition iets voor jou! Deze unieke uitvoering is onderdeel van het exclusieve Ducati Monster Art-programma, met een speciale uitvoering die geïnspireerd is op MotoGP-legende Nicky Hayden. De motor is voorzien van zijn iconische nummer 69 op de tank, in een opvallend rood-wit kleurenschema met steraccenten, kortom een echte eye-catcher voor de liefhebber!
  • Ducati Monster 796
  • Bouwjaar 2012
  • Kilometerstand slechts 13453
  • Motorisch en optisch in topstaat
  • Nicky Hayden GP Replica bodykit
  • Dealer onderhouden (met facturen)
  • Rijklare meeneemprijs €5250,-





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion